HANDELSBETINGELSER – KUNDEINFO HANDELSBETINGELSER FOR HEHE- SMYKKER
Hehe Smykker
Engstrupvej 21
2680 Solrød Strand
TLF.: 29662602
SUPPORT EMAIL: Henriette.enghave@gmail.com
CVR: 41404094
OBS! Vi besvarer normalt mails indenfor 24 timer på hverdage.
Kontooplysninger
reg.4434 nr. 3199046071 (Danske Bank)
MobilePay TLF.nummer: 29662602 (modtager Henriette Enghave)
Paypal kontoadresse: Henriette.enghave@gmail.com
Indtastning af et køb
Betaling
Levering og Porto
Returret
Reklamation
Klagemulighed
Indtastning af et køb
For at foretage et køb på Hehe Smykker skal du gøre følgende:
- Find varen/varerne du ønsker og læg den i indkøbskurven
- Gå til kassen
- Indtast dine personlige oplysninger – Navn, Adresse, Telefon og E-mailadresse
- Vælg evt. en anden forsendelsesadresse
- Vælg forsendelsesmetode
- Vælg betalingsmåde
- Godkend vores Vilkår og betingelser
- Godkend ordre
Hehe Smykker modtager betalinger via bankoverførsel eller via Mobilepay. Alle beløb på hjemmesiden er inklusive moms. Priserne er dagspriser. Når du handler med Hehe indgås aftaler på dansk.
Priserne på hjemmesiden er oplyst i Danske Kroner (DKK) og kan kun afregnes i DKK.
Bankoverførsel
Ved bankoverførsel afsendes varen først, når beløbet er overført til vores konto og transaktionen registreret. Fristen for indbetaling er 7 dage, hvorefter ordren vil blive annulleret. Husk at angive dit ordre-nummer og navn ved bankoverførsel. (OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)
Paypal
Du kan med Paypal betale hurtigt og nemt med diverse kreditkort. Der kræves ingen eksisterende Paypal konto for at kunne betale, men har du allerede en Paypal konto, kan beløbet eventuelt betales med midler fra denne i stedet.
Vores Paypal konto adresse: Henriette.enghave@gmail.com
MobilePay-online
Betal gebyrfrit med Mobilepay fra Danske Bank.
Vores MobilePay nummer: 29662602 (Henriette Enghave)
Levering og Porto
Bestillinger afsendes *normalt indenfor 1-5 dage.
Hehe Smykker afsender med DAO-Direkte. Fragten er sat til fast 40 DKK.
Du vil altid modtage et track and trace nr., så du kan følge din pakke fra Hehe Smykker og hjem til dig.
Det er kundens eget ansvar at oplyse korrekt og fyldestgørende postadresse samt e-mailadresse ved ordreafgivelse, tjek evt. den fremsendt ordrebekræftelse for adressefejl. Bortkommer forsendelsen på grund af mangelfuld eller fejlbehæftet adresse, kan Hehe Smykker ikke drages til ansvar.
Bliver forsendelsen returneret til Hehe Smykker på grund af fejl i adressen, genfremsender vi den ved oplysning af korrekt adresse. Det er ligeledes kundes ansvar at sørge for, at modtagernavn fremgår på adresse/postkasse, da fravær af dette kan være årsag til udebleven levering.
Det er også muligt at bestille til afhentning på Hehe Smykkers adresse i Solrød Strand, hvor du så fritages helt for portoomkostninger.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14 dag periode starter den dag, hvor ordren er leveret.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønsker du at fortryde dit køb, er det ikke nok at afvise pakken. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til Henriette.Enghave@gmail.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Hehe Smykker at vurdere varens stand.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købesummen til din konto indenfor 14 hverdage.
Tilbagebetalingen vil ske til den konto, som du benyttede ved købet, medmindre du udtrykkeligt beder om andet. Hehe Smykker refunderer ikke returforsendelsesomkostninger.
Hehe Smykker tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur. Tager du varen i brug eller skades den under forsendelsen, hæfter du for varens værdiforringelse.
Når du har meddelt Hehe Smykker, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, skal varerne returneres hurtigst muligt eller inden for 14 dage sendes til:
Hehe Smykker
Engstrupvej 21
2680 Solrød Strand
Gem eventuel kvittering for afsendelse. Du skal selv afholde udgifter til returnering. Bemærk også, at der ved returforsendelse som almindeligt brev kan gå op til 12 dage før vi modtager det.
Reklamation
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Hehe Smykker indenfor rimelig tid. Her anses 2 måneder som rimelig tid, men mindre andet er aftalt. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller refundering. Rimelige portoudgifter i forbindelse med returnering af defekt vare refunderes af Hehe Smykker, kontakt os evt. for fremsendelse af nye varer samt frankeret returkuvert til det defekte før du returnerer din vare.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig brug af produktet.
Varen returneres til:
Hehe Smykker
Engstrupvej 21
2680 Solrød Strand
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi sender en mail, når en kunde fortryder eller reklamerer.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du normalt få tilsendt en mail indenfor fem hverdage efter vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation eller du får en kvittering på tilbagebetaling af dit tilgodehavende. Dit tilgodehavende tilbageføres automatisk til din Mobilepay- eller Paypal-konto. Har du i stedet betalt med bankoverførsel eller EAN-nummer bedes du fremsende kontooplysninger, hvor beløbet skal indsættes.
Klagemulighed
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Hehe Smykker på tlf. 29662602 eller på mail til Henriette.enghave@gmail.com. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk